ایده های هنری

آموزش بافت پاپوش نوزادی پاپیونی

ideahonari | جمعه, ۲ بهمن ۱۳۹۴، ۰۴:۵۹ ب.ظ


کفی پاپوش نوزادی رو ببافید



برای دور کفش نوزادی پایه کوتاه ببافید

حلقه ای با قلاب درست کنید و داخل کار بندازید و با قلاب  شروع به بافت پایه کوتاه کنید. دور تا دور کار رو پایه کوتاه ببافید. دور کار خود به خود جمع میشه و ایستاده میمونه.



رنگ جدید رو با بافت پایه کوتاه شروع کنید و دو رج ببافید


در رج بعدی (رج سوم) دور کار رو پایه کوتاه ببافید و وقتی به دانه وسط طول کار رسیدید هر دو تا در میون دو دانه رو یکی کنید تا جلو کفش جمع بشه. این کار رو تا دانه وسط روبروی کار ادامه میدیم.  در رج آخر هم پایه کوتاه میبافیم تا همون دونه وسط. از دانه وسط شروع به بافت پایه بلند میکنیم و تا دانه مقابلش همه دانه ها رو پایه بلند میبافیم و درون قلاب نگه میداریم. مثل شکل سمت چپ در عکس پایین. بعد هم همگی رو با یک زنجیره جمع میکنیم و با دو زنجیره به بدنه کار وصل میشیم. و ادامه کار رو تا آخر پایه کوتاه ادامه میدیم. به این شکل بدنه کفش هم آماده میشه.



برای جمع شدن بالای کار از وسط کار تا روبروی اون رو پایه بلند ببافید و همه رو در قلاب نگه دارید و در آخر یک زنجیره از داخل همه رد کنید.


به صورت بافت مستطیل ببافید و با نخ وسطش رو ببندید تا مثل عکس زیر یک پاپیون درست بشه. بعد هم به جلوی کفشی که بافتید بدوزید.



یک مستطیل با پایه کوتاه ببافید و باهاش پاپیون درست کنید.




مطلب مرتبط :



آموزش بافت کفی پاپوش قلاب بافی مرحله به مرحله


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی