ایده های هنری

آموزش ساخت گل رز با کاغذ کشی

ideahonari | چهارشنبه, ۱۶ دی ۱۳۹۴، ۰۳:۴۳ ب.ظ



لوازم مورد نیاز برای ساخت گل رز با کاغذ کشی

برای این گل احتیاج به کاغذ کشی در رنگ های روشن و ملایم داریم و سبز برای برگ ها


سیم مفتول گلسازی برای ساقه ها و نخ و چسب بلندر برای بستن گلبرگ ها و پوشش اونها



مراحل ساخت گل رز با کاغذ کشی

ابتدا کاغذ کشی رو که برای گل انتخاب کردید به 10 مستطیل 0.75X 2.5 و 10 مستطیل 1X 2.5 سانتی متر برش بزنید. این مستطل ها در واقع همون گلبرگ های کوچک و بزرگ گل هستند.



بعد از اینکه مستطیل ها رو بریدید دو گوشه بالای مستطل رو با قیچی گرد کنید و قسمت پایینش رو هم به ضخامت نیم سانت نازک کنید (مثل گلبرگ های عکس بالا). 



برای گلبرگ های کوچک دو طرف گلبرگ رو بکشید تا مثل عکس بالا از داخل گود شه و بالای گلبرگ نازک باشه.



برای گلبرگ های بزرگ تر همهم از دو طرف گلبرگ بکشید و هم قسمت بالای گلبرگ رو بکشید تا نوک گلبرگ هم دو تکه و فرم گرفته بشه.



حالا به ترتیب گلبرگ ها رو به دور سیم مفتول که برای ساقه در نظر گرفتید بپیچید. ابندا یک گلبرگ کوچیک رو دور سیم بپیچید و با نخ انتهاش رو محکم کنید و بعد به ترتیب بقیه گلبرگ های کوچک رو هم بپیچید و با چسب بلندر محکم کنید. این کار رو تا تموم شدن گلبرگ های کوچک ادامه بدید.  



حالا نوبت گلبرگ های بزرگ هست. به همون ترتیبی که بالا گفتیم ادامه بدید تا گلبرگ های بزرگ هم تمام بشه. در انتها هم با دست گلبرگ ها رو منظرم کنید و تا انتهای ساقه رو با چسب بلندر بپوشونید. برگ هایی که برای گل در نظر گرفتید هم به همین ترتیب فرم بدید و به سیم مفتول نازکی ببندید و به ساقه بچسبونید.


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی