ایده های هنری

تابلوی اتاق کودک

ideahonari | دوشنبه, ۷ دی ۱۳۹۴، ۱۲:۱۳ ب.ظ



درست کردن تابلوهای متفاوت با استفاده از بوم های کوچیک یکی از کارای لذت بخشیه که مامانا میتونن خودشون برای اتاق کودکشون انجام بدن .. امروز درست کردن یه تابلوی سه تیکه نسبتا پسرونه رو با هم یاد میگیریم ..

برای درست کردن این تابلوی دیواری به سه تا بوم مربع شکل کوچیک .. اسپری رنگ و کمی چسب کاغذی نیاز داریم ..

ابتدا نوار چسب رو به صورتی که در تصویر زیر میبینید به اندازه های مساوی برش بزنید و روی یه مسیر از پیش تعیین شده که میتونید قبلش با مداد بکشید با فاصله های مساوی از هم روی بوم بچسبونید ..

 



سعی کنید مسیری که با نوار چسب ایجاد میکنید چیزی شبیه تصویر زیر باشه .. سپس بومها رو روی روزنامه گذاشته و روی اونها رو با اسپری آبی رنگ کنید و بعد از خشک شدن کامل نوار چسب ها رو از روی بوم جدا کنید ..

در مرحله بعد یه موشک کاغذی درست کنید و به قسمت انتهایی کار روی بوم سوم بچسبونید به طوریکه قسمتی از موشک خارج از بوم قرار بگیره ..

 

 


در مرحله آخر باید بوم ها رو به فاصله مساوی از هم روی دیوار بزنید .. دیدید که به چه آسونی میشه یه تابلوی چند تکه متفاوت و جذاب برای اتاق کوچولوها درست کرد .



نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی