ایده های هنری

نحوه ساخت کارت تبریک شب یلدا

ideahonari | جمعه, ۱۳ آذر ۱۳۹۴، ۱۱:۰۸ ب.ظ

نحوه ساخت کارت تبریک شب یلدا

یک کارت تبریک؛ که درست کردنش هم بسیار ساده و آسونه!  میتونید این کارت رو درست کنید و با نوشتن جمله ای زیبا اون رو به عزیزانتان هدیه کنید.


سه تا دایره با سه قطر مختلف، از سه رنگ سبز، سفید، قرمز ببرید. ( به ترتیب رنگ سبز بزرگتر، سفید کمی کوچکتر از آن و قرمز از همه کوچکتر ) من برای رنگ سفید از کاغذ A4 معمولی استفاده کردم، و برای دو رنگ دیگه هم از مقوای رنگی فابریانو! 

نحوه ساخت کارت تبریک شب یلدا

هر سه رنگ را، با چسب ماتیکی به هم می چسبانیم

نحوه ساخت کارت تبریک شب یلدا

با پشت کاتر، روی قطر دایره یک خط می اندازیم ( خط تا ) و دایره را از وسط تا می کنیم

نحوه ساخت کارت تبریک شب یلدا

برای دونه های هندوانه، من از پانچ طرح دار به شکل قلب استفاده کردم و مقوای مشکی را پانچ کردم
نحوه ساخت کارت تبریک شب یلدا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی