ایده های هنری

چگونه به سادگی سیم های مزاحم را پنهان کنید!

ideahonari | چهارشنبه, ۱۱ آذر ۱۳۹۴، ۰۸:۲۴ ق.ظ

چگونه به سادگی سیم های مزاحم را پنهان کنید!

سازمان داشتن و منظم بودن اتاق تاثیر زیادی در انجام کارها می گذارد و بازده کاری را بالا می برد. اضافه‌کردن پنل این امکان را می دهد که علاوه‌بر داشتن یک فضای خوب برای کار، بتوانید از همه وسایل الکترونیکی موجود در اتاق به راحتی استفاده کنید.


در این عکس هیچ سیمی دیده نمی شود. علاوه‌بر این الگوها و طرح‌های اضافه‌شده در فضا به دیوار بیروح اتاق تازگی بخشیده است. برای این‌کار از ابزاری ساده و بی خطر استفاده شده و سه پنل برای میز ایجاد شده، دوتای آن‌ها برای ایجاد زیبایی در فضا و یکی از آن‌ها برای مخفی کردن سیم‌ها. خوبی این سیستم این است که بسیار انعطاف‌پذیر است و می توان براساس نیاز آن را تغییر داد.

در هر طرف پنل‌هایی با عرض ۷۰ سانتی متر قرار دارد، زیرا این کار ساده‌تر است و می توانید هر دو قطعه ۷۰ سانتی متری را از یک ورق لوان (یا نئوپان) دربیاوریم. پنل سوم در وسط قرار گرفته و عرض آن با عرض پنجره و ارتفاعش با ارتفاع میز یکسان است. همه پنل‌ها ۲۵ سانتی متر با پنجره فاصله دارند.  


وسایل مورد نیاز


لوان با قطر ۲ میلی متر، ۱.۵ یا ۲ ورق. آ‌ن‌ها را به اندازه دل‌خواه برش دهید. می توانید از دو قطعه به ابعاد ۲ متر در ۶۰ سانتی متر و یک قطعه به ابعاد ۱ متر در ۷۰ سانتی متر استفاده کنید.


چهارچوب.  از ۵ قطعه چهارچوب ۲۰ سانتی متری به قطر ۲.۵ سانتی متر به عنوان چهلرچوب استفاده کنید.

رنگ. اگر تمایل داشتید پنلی دقیقا مانند تصویر داشته باشید، برای پس‌زمینه از سفید استاندارد و برای قسمت‌های استنسیل از رنگ طوسی استفاده کنید.

استنسیل.اگر به استنسیل علاقه ندارید می توانید از کاغذ کادو، کاغذ برچسب‌دار، و کاغذ نقش‌دار استفاده کنید.

چسب چوب

ابزار. قلمو یا رول رنگ- فارسیبر و اره دستی یا اره فارسیبر-گیره  



۱. لوان بریده‌شده را به دل‌خواه خود رنگ کنید. می توانید تا انتها رنگ کنید یا قسمتی از آن را که چهارچوب‌ها روی آن قرار می گیرند را بی رنگ بگذارید.  


۲. از اره دستی یا اره فارسی بر استفاده کنید و چهارچوب‌ها را با زاویه ۴۵ درجه ببرید و مطمئن شوید که چهارچوب‌ها به‌خوبی در کنار هم چفت می شوند.


۳. چهارچوب‌ها را با همان رنگ لوان رنگ کنید.


۴. پیش از اضافه‌کردن چهارچوب‌ها، استنسیل را روی سطح بیاورید. استنسیل را در مرکز قرار دهید و سپس با توجه به قرارگیری آن دیگر الگوها را به سطح اضافه کنید..

نکته: هنگام اضافه‌کردن استنسیل یک حوله کاغذی در کنار خود قرار دهید تا رنگ اضافی را از روی قلمو یا رول رنگ جدا کنید.


۵. وقتی الگوها بر روی سطح به طور کامل اضافه شد با استفاده از چسب چوب چهارچوب‌های رنگ‌شده را در حاشیه‌ها قرار دهید. از منگنه بادی استفاده کنید تا چهارچوب‌ها از پشت محکم شوند.

نکته: هنگام خشک‌شدن چسب چوب به چهارچوب‌ها گیره بزنید. یک تکه کاغذ بین چهارچوب و گیره قرار دهید تا از فرورفتگی چهارچوب جلوگیری شود.


۶. بر روی پشتیبان‌های پشتِ پنل کار کنید. این قسمت بین دیوار و پنل فاصله ایجاد کرده و فضای کافی برای سیم‌ها و سه‌راهی ها فراهم می کند. آن‌ها هم‌چنین محل اتصال پنل با دیوار هستند.

یک تکه ۱۰ سانتی متری از یک نوار خزدار ۲.۵ در ۵ سانتی متری ببرید و آن را روی قطعه L شکل بچسبانید. وقتی چسب این قطعه‌ها خشک شد آن‌ها را به پشت پنل‌ها طوری بچسبانید که از نیم‌رخ مشخص نباشند.



۷. هر پنل را وزن کنید تا متوجه شوید که چه تعداد نوار برای آویزان‌کردن تابلو نیاز است. هم‌چنین وزن سه‌راهی ها را هم محاسبه کنید.

۸. به‌دقت از دستورالعمل‌ها موجود در بسته پیروی کنید. 

۹. پس از این‌که نوارها در جایشان قرار گرفتند، پنل را بلند کنید و به دیوار بچسبانید.

نکته: در اتصال پنل به دیوار دقت کنید و سعی کنید آن را صاف بچسبانید. نوارها قابل‌تغییر هستند، به همین دلیل هر گاه مشکلی پیش آمد می توانید آن‌ها را جدا کرده و از اول بچسبانید.


سیم‌ها را بین پنل‌ها قرار دهید و سه‌راهی را ثابت کنید و سیم‌ها را به پریزها وصل کنید.

سیم‌ها به‌راحتی به پشت پنل‌ها می روند و در پریزها قرار می گیرند و جلوه‌ای تمیز و زیبا به اتاق کار شما می دهند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی