ایده های هنری

استنسیل راه حلی آسان برای نقاشی روی دیوار

ideahonari | پنجشنبه, ۵ آذر ۱۳۹۴، ۰۳:۵۴ ب.ظ

استنسیل راه حلی آسان برای نقاشی روی دیوار

استنسیل ها همان فرنگ رفته ی شابلون های خودمان هستند که به طرح ها و رنگ های گوناگون مثل خوش نویسی ها و تایپو گرافی ها در بازار موجود می باشند به سادگی می توانید آن ها را تهیه کنید و به دیوار خود جلوه ی بی نظیری ببخشید...

برای این کار نیاز به وسایل آنچنانی ندارید فقط کافی است یکی از این استنسیل ها را از بازار با طرح دلخواه خود تهیه کنید. ویا حتی خوتان دست به کار شوید و طرح مورد نظر خود را روی یک طلق پیاده کنید و باکاتر آن را ببرید و شابلون کنید.و یا اگر نمی خواهید به دردسر بیافتید می توانید طرح دلخواه خود را انتخاب کنید و بدهید برایتان با برش های لیزری ببرند و خیال خودتان را راحت کنید.

حالا آن قسمت از دیوار که مد نظرتان هست را تمیز کنید و با نوار چسب شابلون خود را به دیوار به چسبانید.

حالا غلطک خود را آغشته به رنگ کنید، به حالت عمودی و نرم روی شابلون بکشید، اجازه دهید که رنگ کمی خشک شود، باید توجه داشته باشید که اگر از غلطتک استفاده می کنید،رنگ شما کاملا باید غلیظ باشد و اگر غلطک ندارید با یک ابر رنگ را به آرامی با تکنیک تاچ به صورت ضربه ای روی شابلون خود بزنیدو حتما به این نکته توجه داشته باشید که اول میزان رنگ کمی را روی ابر یا غلطک خود قرار دهید نگران کم رنگ شدن آن نشوید با چند بار تکرار رنگ خود به سادگی می توانید به رنگ دلخواه خود برسید. پس از کمی خشک شدن شابلون را جدا کنید. طرح جذاب و دوست داشتنی شما آماده است لذت ببرید.

اگر مشتاق این استنسیل های  فوق العاده برای دیوار منزلتان شدید، آستین هایتان را بالا بزنید و دست به کار شوید. شما بهتر از هر کسی می توانید این کار را برای دکوراسیون منزل خود انجام دهید. فقط کافی است رنگ هایی را که دوست دارید و با فضای داخلی منزل شما متناسب استفاده کنید.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی